Symetri Support

Dedikeret kundesupport

Hvad får du med en supportaftale fra Symetri?

Med en supportaftale fra Symetri er du sikker på, at din software altid fungerer. Du får den hjælp, du har brug for, uanset om du er bronze-, sølv- eller guldmedlem.

Vores supportaftale omfatter:

  • Tre serviceniveauer; Guld, Sølv og Bronze med garanterede svartider.

  • Teknisk support på dit eget sprog (Dansk, Finsk, Norsk, Svensk og Engelsk).

  • Yderligere support pr. forespørgsel, for eksempel support på stedet, forebyggende vedligeholdelse og teknisk gennemgang på aftalte tidspunkter.

Symetri support hjælper dig med at arbejde smartere

"På en skala fra 1 til 10 giver jeg Symetri Support et stort 11-tal. Den nødvendige support er altid til rådighed, så vi kan udnytte vores produkter maksimalt og samtidig arbejde mere effektivt og tidsbesparende. Jeg kan kun anbefale andre virksomheder at indgå en supportaftale med Symetri."
Håkan Bälter, Scanmast AB
"Jeg har intet dårligt at sige om Symetri Support. De har hjulpet mig mange gange, og jeg værdsætter virkelig den indsats, som de har ydet for at løse de IT-problemer, som jeg har oplevet."
Adam Lester, Systems Manager
”Supporten betyder, at vi får hurtig hjælp pr. telefon eller email, når vi ikke kan komme videre. Ved mere komplicerede problemer får vi teknisk gennemgang, som giver os specifikke retningslinjer for vores udfordringer. Symetri går altid målbevidst efter at løse opståede problemer, hvilket betyder meget.”
Johan Gyllenberg, Ekovent AB

Sådan kommer du i kontakt med vores support som eksisterende supportkunde

  1. Registrer din forespørgsel via Symetri Customer Portal
  2. Send os en e-mail på support@symetri.dk 
  3. Ring til os på +45 70 10 71 10

Opret forbindelse til Symetri HelpDesk

Klik her for at åbne TeamViewer

TeamViewer

Vil du vide mere om Symetri support?

Udfyld formularen og angiv hvad din henvendelse drejer sig om.
Vi vil herefter kontakte dig hurtigst muligt.