Symetri Support
Dedikeret kundesupport
Hvad får du med en supportaftale fra Symetri?
Med en supportaftale fra Symetri er du sikker på, at din software altid fungerer. Du får den hjælp, du har brug for, uanset om du er bronze-, sølv- eller guldmedlem.
Vores supportaftale omfatter:
- Tre serviceniveauer; Guld, Sølv og Bronze med garanterede svartider.
- Teknisk support på dit eget sprog (Dansk, Finsk, Norsk, Svensk og Engelsk).
- Yderligere support pr. forespørgsel, for eksempel support på stedet, forebyggende vedligeholdelse og teknisk gennemgang på aftalte tidspunkter.
Symetri support hjælper dig med at arbejde smartere
"På en skala fra 1 til 10 giver jeg Symetri Support et stort 11-tal. Den nødvendige support er altid til rådighed, så vi kan udnytte vores produkter maksimalt og samtidig arbejde mere effektivt og tidsbesparende. Jeg kan kun anbefale andre virksomheder at indgå en supportaftale med Symetri."
"Jeg har intet dårligt at sige om Symetri Support. De har hjulpet mig mange gange, og jeg værdsætter virkelig den indsats, som de har ydet for at løse de IT-problemer, som jeg har oplevet."
”Supporten betyder, at vi får hurtig hjælp pr. telefon eller email, når vi ikke kan komme videre. Ved mere komplicerede problemer får vi teknisk gennemgang, som giver os specifikke retningslinjer for vores udfordringer. Symetri går altid målbevidst efter at løse opståede problemer, hvilket betyder meget.”
Vil du vide mere om Symetri support?
Udfyld formularen og angiv hvad din henvendelse drejer sig om.
Vi vil herefter kontakte dig hurtigst muligt.