Stillingsopslag

Key Account Manager

Vil du arbejde for at gøre nogle af de mest spændende industrivirksomheder i Danmark mere effektive, profitable og bæredygtige? Så er det måske dig, vi søger til en fuldtidsstilling som Key Account Manager til vores kontor i Aarhus.

Key Account Manager

Hos Symetri kommer du til at arbejde med markedsledende løsninger fra Autodesk, suppleret af vores egen software. Du vil være en del af et europæisk team, lære en masse og have en varieret og spændende arbejdsdag!

Den ideelle kandidat

Vi søger en passioneret, selvmotiverende og detaljeorienteret teamplayer, der er engageret i vores kunders succes. Dit fokus vil være at vækste og udvikle eksisterende kunder samt generere forretningsmuligheder hos nye kunder ved at identificere og implementere ny teknologi, som skaber kundeværdi. Sidst, men ikke mindst, vil du være drivkraften i at opbygge og udvikle vores MFG-forretning i Danmark fra vores kontor i Aarhus.

Ansvarsområder:

  • Du vil være den primære kommercielle kontakt for en række nøglekunder
  • Følge op på kundetilfredshed og indentificere nye muligheder
  • Proaktivt sikre at dine kunder arbejder smartere & mere bæredygtigt
  • Vedligeholde forretningsplaner og levere præcise prognoser i Microsoft Dynamics
  • Arbejde med leverandører og kunder for at opbygge forretningsrelationer og tillid

Det vil være en fordel at have:

  • En bachelorgrad eller tilsvarende inden for business eller ingeniørmæssig baggrund
  • 3+ års relevant erhvervserfaring fra Salg/Account Management med gode resultater
  • Branchekendskab - Mekanisk og/eller Fremstillingsindustrien
  • Indsigt i forretningsplanlægning og analyse
  • Erfaring med kommercielle tilbud og forhandlinger
  • Færdigheder i brug af Microsoft Office-pakken (Outlook, Excel, Word, PowerPoint osv.)
  • Dansk som modersmål kombineret med gode sprogkunderskaber i engelsk
  • Dansk kørekort

Vi tilbyder:

  • Et job, hvor du kan udvikle dig fagligt og menneskeligt 
  • Muligheden for at lære og vokse i et internationalt team
  • Chancen for at arbejde med banebrydende teknologi
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for at arbejde hjemmefra / hybridarbejde
  • En attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer og erfaring 
  • Personalegoder – Pension, sundhedssikring, frokostordning samt sociale og faglige arrangementer 

Arbejdssted

Søren Frichs Vej 38
8000 Aarhus

Ansøgning og spørgsmål

Send din ansøgning til Business Area Director, Henrik Munk Madsen på henrik.munk.madsen@symetri.com snarest. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen kontakte os på tlf. +45 4052 2052 eller via formularen nedenfor.

OM SYMETRI 

Symetri er en af Europas førende udbydere af digitale BIM- og Product Design & Lifecycle løsninger. Med en kombination af egen teknologi, software fra markedsledende partnere, samt et stort udvalg af services hjælper Symetri sine kunder med at arbejde smartere og mere bæredygtigt. Virksomheden blev grundlagt i 1989 og har over 1000 medarbejdere fordelt på kontorer i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Storbritannien, Irland og USA. Symetri er verdens største forhandler af Autodesk løsninger og er Autodesk Platinum Partner, Autodesk Authorised Training Centre (ATC) samt Autodesk Global Service Provider. Symetri er en del af Addnode Group AB, hvis B-aktier er noteret på Nasdaq Stockholm.

VORES VÆRDIER

Hos Symetri værsætter vi engagement og stræber altid efter at yde en ekstra indsats for vores kunder og kolleger. Lær mere om Symetris værdier i video ovenfor eller læs mere her.

Kontakt os, hvis du har spørgsmål

Ledige stillinger

PDM/PLM konsulent

28 oktober 2024

Symetri vækster og søger en konsulent, der brænder for at udvikle vores kunders forretning indenfor industri, detailhandel og hybrid. Kan du se dig i den rolle? Så søg denne fuldtidsstilling som PDM/PLM konsulent til vores kontor i Aarhus.

Læs mere
Ledige stillinger

Marketing Executive

24 juli 2024

Join a global marketing team in a rapidly growing company, to help support growth in the UK.

Læs mere