COVID-19 OPDATERING: Vi støtter din forretning gennem forløbet

Coronavirus (COVID-19) påvirker vores samfund og familier, og det er en vanskelig tid for os alle!  Hos Symetri er vores 1. prioritet vores medarbejders og kunders sundhed og velbefindende. Og, vi vil gøre hvad vi kan for at støtte dig og din virksomhed, så du kan tilpasse dig de hurtigt skiftende omstændigheder.
COVID-19 OPDATERING: Vi støtter din forretning gennem forløbet

Kære kunder,

Coronavirus (COVID-19) påvirker vores samfund og familier, og det er en vanskelig tid for os alle!  Hos Symetri er vores 1. prioritet vores medarbejders og kunders sundhed og velbefindende. Og, vi vil gøre hvad vi kan for at støtte dig og din virksomhed, så du kan tilpasse dig de hurtigt skiftende omstændigheder.

Udfordringerne lige nu

For at reducere risikoen for smitte af COVID-19, er det af stor betydning for os alle, at så mange som muligt kan arbejde hjemmefra i den kommende tid.

For nogle betyder det, at opgaver, møder og arbejdsrelaterede rejser bliver aflyst. Men det er også i situationer som denne, at vi oplever hvor meget, at vi rent faktisk kan udføre online hjemmefra. Herunder at arbejde med projekter og data i skyen, afholde online møder og ikke mindst at udveksle viden.

Vi har en løsning på de udfordringer og forandringer, som du står overfor, når det gælder licenser og softwareløsninger. Og, vi kan hjælpe dig med at sikre, at du og dit team kan arbejde med de samme data og filer, som I plejer.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Vi står klar til at hjælpe dig med at etablere remote løsninger, initiativer og projekter i din virksomhed. Kontakt os, hvis du har brug for support og rådgivning omkring følgende:

  • Konfigurationer, der sikrer, at dine medarbejdere får adgang til de rigtige værktøjer og projekter.
  • Løsninger, der gør det muligt at samarbejde sikkert i det samme miljø fra forskellige lokationer.
  • Remote undervisning og læring via digitale miljøer.
  • Remote support, installation, konsulentydelser og udviklingsarbejde.

Autodesk har meddelt, at de har forlænget muligheden for leje nye årlige multi-user subscriptions indtil d. 7. august 2020. De har ligeledes gjort det muligt at gentegne årlige multi-user licenser til d. 7. august 2021.

En stor del af vores services udføres allerede remote. I løbet af de kommende uger og måneder vil vi imidlertid udvide vores netværk af virtuelle arbejdsmiljøer og remote adgangsfunktioner yderligere. Det gør vi, så vi fortsat kan levere projekter, supportydelser og kurser til vores kunder i henhold til aftalte niveau, tidsplan og kvalitet.

Kontakt os

Vi har dygtige eksperter, der kan rådgive og vejlede dig om, hvordan du arbejder smartere, så du fortsat kan levere værdi til din virksomhed.

Projekter og support-ydelser leveres eksternt fra vores kontorer. I tilfælde af restriktioner på bevægelighed fortsætter vi med at betjene dig fra vores hjemmekontorer, hvor vi har fuld adgang til Symetris netværk og ressourcer.

Vi sidder klar til at hjælpe dig, så kontakt os endelig, hvis du har brug for rådgivning eller support:

Vi er alle påvirkede af den måde, som Coronavirus påvirker vores samfund. Vores motivation og fokus er at finde nye måder at navigere gennem situationen på. Vi vil gøre dette på en måde, der beskytter vores kunder og medarbejdere. Vores målsætning er at holde hovedet klart og hjertet varmt og sørge for, at vi hjælper hinanden efter bedste evne.

Pas på dig selv og din familie.

Med venlig hilsen,

Jens Kollserud
CEO Symetri

Symetri brings BIM Track to Northern Europe

10-09-2019

Scandinavia is a hotbed of innovation in the built environment. We are pleased to be able to offer the next step towards improved communication as the new BIM Track reseller in Northern Europe.