Ny købsproces fra Autodesk

Autodesk har meddelt, at de skifter til en ny købsproces for at strømline og forbedre købsoplevelsen af Autodesk licenser. Disse ændringer vil finde sted den 16. september 2024 for kunder i Storbritannien og Europa.

Ny købsproces fra Autodesk

I den nye proces er Symetri stadig involveret i alle faser før og efter købet af Autodesk licenser. Kun afslutningen af ordren og faktureringen vil foregå direkte mellem Autodesk og dig som kunde. Symetri vil fortsat være ansvarlig for alle eftersalgsaktiviteter, herunder implementering og support. 

SÅDAN BLIVER DU KLAR

Med den nye købsproces, er der er en række ting, som du skal være opmærksom på.
Besøg vores ressource-side, hvor du kan se en video om ændringerne, får adgang til ofte stillede spørgsmål og kan tilmelde dig vores webinar om ændringen.

 


Glædelig jul og godt nytår

19 december 2024

Symetri ønsker alle en rigtig glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår. Vi håber, at du får mulighed for at slappe af og lade batterierne op.

Symetri vækster og åbner kontor i smilets by

01 oktober 2024

Symetri vækster og åbner dørene til endnu et kontor i Danmark. Kontoret vil have til huse i Aarhus på Søren Frichs Vej 38, hvor de første tre 3 medarbejdere indtager den nye lokation.

Mød vores nye konsulenter

01 august 2024

Symetri udvider sin service forretning i Danmark og har derfor ansat to nye konsulenter pr. 1. august..