Ny købsproces fra Autodesk

Autodesk har meddelt, at de skifter til en ny købsproces for at strømline og forbedre købsoplevelsen af Autodesk licenser. Disse ændringer vil finde sted den 16. september 2024 for kunder i Storbritannien og Europa.

Ny købsproces fra Autodesk

I den nye proces er Symetri stadig involveret i alle faser før og efter købet af Autodesk licenser. Kun afslutningen af ordren og faktureringen vil foregå direkte mellem Autodesk og dig som kunde. Symetri vil fortsat være ansvarlig for alle eftersalgsaktiviteter, herunder implementering og support. 

SÅDAN BLIVER DU KLAR

Med den nye købsproces, er der er en række ting, som du skal være opmærksom på.
Besøg vores ressource-side, hvor du kan se en video om ændringerne, får adgang til ofte stillede spørgsmål og kan tilmelde dig vores webinar om ændringen.

 

Nyheder

Ny Solution Sales Manager hos Symetri

01 juli 2024

Symetri har pr. 1. juli ansat Jonas Strømholt Lau som Solution Sales Manager. Jonas har tidligere arbejdet for CadX og Invent – og kommer senest fra en stilling hos NTI.

Læs mere
Nyheder

Autodesk annoncerer ny købsproces for USA og Canada

12 marts 2024

Autodesk har indført en ny købsproces for alle software-køb i Australien. Efter en vellykket test-periode har de nu også annonceret en go-live-dato for USA og Canada i 2024. Der er ikke offentliggjort nogen tidshorisont for andre geografiske områder, men Autodesk har til hensigt at udrulle den nye model globalt i løbet af de næste 2 år.

Læs mere